... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

«باران» که از برنامه های گفتگو محور و مناسبتی شبکه قرآن سیما است، پنجشنبه 9 مهرماه مصادف با شب عید غدیر خم از ساعت 21:30 به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه می رود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران مهمان برنامه باران است که در کنار سید محمد رضا طباطبایی به عنوان مجری به گفتگو در خصوص واقعه غدیر خواهند پرداخت. 

تلاوت قرآن مجید توسط محمد کرمانی، تواشیح خوانی گروه محراب و همچنین مدیحه سرایی سید علی سادات رضوی از دیگر بخش های این برنامه در شب عید غدیر خواهد بود. 

«با کاروان ولایت» نیز عنوان ویژه برنامه روز عید غدیر شبکه قرآن سیماست که با کارشناسی حجت الاسلام علیرضا صادقی نیاب در روز جمعه از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر به صورت زنده و مستقیم مهمان مخاطبان قرآنی است. 

شعرخوانی شاعران اهل بیت (ع) از جمله : وحید قاسمی و رحمان نوازنی ، قرائت قرآن توسط قاری نوجوان محمد رضا زاهدی و مدیحه سرایی مداح نوجوان مهران مرنگی در کنار حاج سید محسن گرسویی از بخش های متنوع «باکاروان ولایت» است.
 
«نشان نزول» با موضوع بیان و شرح آیات نازل شده در خصوص واقعه غدیر با کارشناسی دکتر محسن میرباقری و «روضه رضوان» که حال و هوای کاروان جانبازان در روز عید غدیر را در مناسک حج نشان می دهد، از دیگر برنامه های تدارک دیده شده جهت پخش از شبکه قرآن سیماست.

منبع : خبرگزاری خبرنگاران جوان
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
سامان صدر
زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">