... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است


نشریه‌ی جامعه‌ی حزب‌الله آغاز به کار کرد.
نشریه‌ی «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر شد.
۰ نظر موافقین ۹ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۵
سامان صدر
گروهی از محققان دانشگاه آوکلند نیوزیلند در حال اجرای طرح ترجمه برخی متون عربی با قرآن طلایی روبرو شدند که حدود دو قرن قدمت دارد.
۰ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۶
سامان صدر

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به استقبال نوجوانان از این طرح، اظهار داشت: نام‌نویسی در چهارمین دوره طرح ملی تلاوت با حمایت معاونت قرآن و عترت ارشاد از اول تیرماه آغاز شد که تاکنون بیش از 1000 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

۰ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۲
سامان صدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، امام جمعه شیروان پیش از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه قرآن در هلال‌احمر شیروان گفت: قطعاً  تنها راه رهایی از هجمه فرهنگی دشمن پناه بردن به رشته محکم ایمان و قرآن است.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۳
سامان صدر


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری که صبح امروز پیرامون برگزاری مراسم روز قدس برگزار شد گفت:

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۱
سامان صدر

داعش دسته چکی را برای سهولت در انجام کارهای بانکی در بانک‌های مناطق تحت سیطره خود منتشر کرد. بنا‌بر‌ اعلام دیوان بیت‌المال داعش، واحد پول این چک به دلار آمریکا است و توسط بانک کشاورزی منتشر می‌شود.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۷
سامان صدر

در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام محفل شعرخوانی جمعی از شاعران کشور در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد و شاعران به قرائت شعرهای خود پرداختند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن این اشعار را منتشر می‌کند.


۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۱
سامان صدر