... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

نتایج سی‌امین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که امسال به میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می شود، به صورت آنلاین اعلام خواهد شد.

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۴
سامان صدر

کتاب حاضر مجموعه بیانات و مطالب حضرت علامه طباطبایی رحمة الله علیه در تفسیر المیزان درخصوص نبوت و امامت است؛ این مباحث که از مهمترین مباحث زندگی انسان است ما را به شناختی عمیق در خصوص ارتباط انسان با ملکوت و غیب می رساند و نحوه نزول حقایق و احکام از عالم امر به عالم خلق و جاری شدن آن به شکل حکومت دینی را مشخص می کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۱
سامان صدر
با عرض سلام خدمت بازدیدکنندگان پوسترهایی را با عنوان مرگ بر آمریکا به مناسبت فرا رسیدن روز 13 آبان برای شما عزیزان آماده کرده ایم که میتوانید در ادامه ی مطلب آن ها را مشاهده نمایید و در پلاکاردهای خود در این روز استفاده نمایید.
۱ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۰
سامان صدر

مسعود فرزانه شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون گزارش عملکرد موسسه چاپ و انتشارات آستان‌قدس رضوی در سالن ویژه کتاب‌های آستان‌قدس رضوی همزمان با هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: چشم‌انداز این موسسه به علت اینکه بزرگ‌ترین و عالی‌ترین موسسه چاپ در کشور و حتی کشورهای اسلامی است، نشر معارف اسلامی و قرآن در جهان اسلام است.

۰ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۰
سامان صدر

دانلود شماره ی جدیدی از نشریه ی خط حزب الله را میتوانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید و نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

۱ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۹
سامان صدر

دانلود قرآن کریم به تفکیک صفحه با صوت استاد پرهیزگار را میتوانید در ادامه مطلب ملاحظه نمایید و نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

۰ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۳
سامان صدر

در این مطلب ما ترتیل قرآن کریم از قاریان برتر جهان را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید در ادامه مشاهده نمایید و با دانلود آن ها و استفاده از آن ها قرائت خود را بهبود بخشید.

۰ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۶
سامان صدر

دومین شب عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، شب تاسوعای حسینی، با حضور رهبر انقلاب اسلامی، مسئولان نظام و عموم مردم عزادار در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۵
سامان صدر