... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر
۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۵

شهید بهزاد سمیعی معلم شهید

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، شهید بهزاد سمیعی در 21 اردیبهشت 1341 در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. از همان ابتدا به فراگیری دین و قرآن علاقه داشت. دوران تحصیل از ابتدایی تا دبیرستان را با موفقیت گذراند و در فعالیت‌های سیاسی مذهبی شرکت می‌کرد.

در سال 61 همراه با خانواده به کرج نقل مکان کردند. شهید از آنجا عازم خدمت سربازی شد و پس از گذراندن دوره وظیفه عمومی، جذب آموزش و پرورش شد و با عشق و علاقه فراوان به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مشغول بود.

دو سال در مدرسه تدریس کرد و برای تحصیل در مقاطع بالاتر وارد مرکز تربیت معلم دارالفنون تهران شد و در رشته امور تربیتی شروع به تحصیل نمود.

شهید حافظ و قاری قرآن بود. به نقاشی رنگ روغن هم علاقه داشت و در همان حین در گروه‌های هنری و تئاتر نیز فعالیت می‌کرد. او چندین بار به جبهه اعزام شد و در لشگر 21 حمزه و لشگر 10 سیدالشهداء خدمت کرد.

او آخرین بار در تاریخ هفتم آبان 1366 به جبهه اعزام شد و در گردان زهیر خدمت کرد. گردان زهیر در سنندج در پادگان امام علی (ع) مستقر بود. او از آنجا با همرزمانش به منطقه عملیاتی ماووت عراق اعزام شد و در همان منطقه در تاریخ 28 دی ماه 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

بخشی از وصیت‌نامه شهید

پدر و مادر، خواهر و برادران را به تقوا و شکیبایی و صبر و نماز اول وقت سفارش می‌نمایم. امام را دعا کنید و پاسدار حریم ولایت باشید.

بچه‌های عزیز سلام

شما آینده‌سازان این مملکت هستید شما هستید که در آینده باید این مملکت را بچرخانید. پس از الان خود را آماده کنید. با شیطان مبارزه کنید. نمازتان را اول وقت به جماعت بخوانید. به پدر و مادر خود احترام بگذارید. درستان را آن چنان بخوانید که اگر یک مسابقه علمی برایتان گذاشتند نفر اول شوید. چراکه وظیفه شما این است.

بچه‌های عزیز همیشه با خدا باشید تا خدا با شما باشد. پشتیبان ولایت فقیه باشید و امام را دعا کنید. مسجدها را خالی نگذارید. نماز جماعت را ترک نکنید. اگر شما را از خودم رنجاندم معذرت می‌خواهم امیدوارم موفق باشید؛‌ ان‌شاءالله.


منبع : خبرگزاری فارس نیوز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۵
سامان صدر

معلمان شهید

زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">