... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب اظهار کرد: دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس نیمه اول ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از 23 اردیبهشت ماه تا 23 خرداد ماه به مدت یک ماه به صورت حضوری به دبیرخانه نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عج) یا از طریق سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به نشانی khrz.farhang.gov.ir برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

وی نمایشگاه قرآن و عترت را بزرگترین نمایشگاه قرآنی در کشور دانست و  اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم این نمایشگاه را امسال به خوبی میزبان باشیم.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: جلسات هماهنگی این نمایشگاه آغاز شده  که بر اساس جلسات کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این نمایشگاه در نیمه اول ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، «تولید محوری» است، گفت: بر این اساس تمرکز اصلی ما بر ارائه تولیدات و محصولات قرآنی استان است.

منبع : خبرگزاری فارس نیوز

زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">