... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسن مفیدی، ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات حفظ قرآن کریم امروز با حضور 123 نفر از حافظان شهرستان یزد در مهد قرآن جوادالائمه یزد برگزار شد و حافظان جزء یک تا 10 قرآن کریم در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در کل استان یزد، 350 نفر در گروه سنی زیر 15 سال در 11 حوزه امتحانی در این آزمون شرکت کرده‌اند و آزمون آنها به طور همزمان در سراسر استان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به 13 دوره برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در استان یزد بیان کرد: در مجموع 3هزار و 47 نفر در 17 رشته شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: در هفته گذشته در مقطع بزرگسالان نیز به طور همزمان در سراسر کشور این رقابت‌ها برگزار شد و امروز، 18 اردیبهشت‌ماه نیز این رقابت‌ها به طور همزمان در سراسر کشور برای مقطع سنی زیر 12 سال برگزار شد.

مفیدی ادامه داد: این آزمون، آزمون شفاهی حفظ قرآن است و علاقمندان زیر 12 سال می‌توانند در این مسابقات شرکت‌ کنند ضمن اینکه این مسابقات توسط معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس نیوز

زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">