... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر
۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۰۷

برگزاری آزمون قرآن و عترت در سقز


به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، هیوا حاج‌محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این آزمون با شرکت 530 نفر از مشتاقان به قرآن برگزار شد گفت: این آزمون در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم  با شرکت خواهران و برادران عاشق قرآن در این شهرستان برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری موسسه فرهنگی قرآنی کوثر و دانشگاه پیام نور این شهرستان در برگزاری موفق سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، افزود: هدف از برگزاری این آزمون‌ها ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز ادامه داد: در راستای ترویج و احیای فرهنگ و معارف الهی و قرآن کریم در شهرستان از سوی این اداره، هر سال محافل مختلف قرآنی برگزار می‌شود.

مدیر موسسه قرآنی کوثر شهرستان سقز هم گفت: ترویج قرآن کریم جامعه را در برابر هجمه‌های فکری، فرهنگی و کج اندیشی‌ها بیمه خواهد کرد.

علی میرزایی گفت: گسترش فرهنگ قرآنی، آموزش همه جانبه جوانان و نوجوانان و ارزشیابی میزان موفقیت قرآن‌آموزان در فراگیری و اجرای محتوای دوره‌های آموزشی قرآن از عمده اهداف برگزاری این آزمون‌ها است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که باید 10 تا 20 میلیون حافظ قرآن در سطوح مختلف در کشور داشته باشیم، این موسسه برای امسال نیز برنامه‌های مختلف قرآنی را در دستور کار دارد اظهار داشت: در پایان این آزمون به قبول شدگان که بتوانند حدنصاب نمره 60 از 100 را کسب کنند گواهینامه رسمی داده خواهد شد.


منبع : خبرگزاری فارس نیوز

زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">