... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

حجت‌الاسلام محمدمهدی سعیدی شامگاه‌ سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قرآن بسیجیان شهرستان کاشان از اردیبهشت‌ماه آغاز شد و همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت پایگاهی، حوزه مقاومت و شهرستانی با حضور بیش از یک‌هزار بسیجی ادامه پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک، سه، پنج، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم، حفظ و مفاهیم سوره یس، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر و بخش مقالات علمی و کاربردی در پنج موضوع برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: تا کنون 11 مسابقه بزرگ قرآنی در 11 حوزه خواهر و برادر برگزار شده است که در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم شاهد حضور 500 نفر برتر مسابقات پایگاهی و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان هستیم که در پایان نفرات برتر به محله استانی راه پیدا می‌کنند.

سعیدی همچنین از اجرای طرح صحیح‌خوانی قرآن کریم در شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ملی دو نفر از اساتید برجسته شهرستان جهت آشنایی با نحوه برگزاری طرح در کلاس توجیهی استان شرکت کردند.

وی افزود: پس از برگزاری دوره توجیهی استانی شاهد برگزاری دوره توجیهی برای 200 نفر از مربیان و اساتید قرآنی بودیم و پس از آن 200 مربی آموزش‌دیده به توجیه مربیان پایگاه‌های محلی پرداختند که در این طرح بالغ بر یک‌هزار مربی حضور پیدا کردند.


منبع : خبرگزاری فارس نیوز

زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">