... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علی اصغر شعاعی در خصوص زمان برگزاری سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور گفت: این جشنواره 19الی 22 آبان ماه به میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در قم برگزار می شود.


وی اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد مسوولان دانشگاه با شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی دانشگاه های کشور، تصمیم بر این شد تا دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم میزبانی این دوره از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور را بر عهده بگیرد.
وی ادامه داد: این دانشگاه نیز پس از ارزیابی ظرفیت های موجود برای برگزاری جشنواره و همچنین برقراری تعاملات با مراکز فرهنگی همچون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان اوقاف و امور خیریه مصمم به برگزاری این دوره از جشنواره شد.
شعاعی با اشاره به میزبانی استان قم در این جشنواره اظهار کرد: دانشگاه در این دوره سعی بر این دارد تا با استفاده حداکثری از ظرفیت های خود و دیگر نهاد های استان قم، این دوره از جشنواره را به صورت هرچه بهتر و مطلوب تر آن گونه که شایسته قرآن کریم و دانشجویان عزیز قرآنی می باشد، برگزار کند.

وی همچنین در خصوص تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: در سی امین دوره از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور بیش از 11 هزار شرکت کننده به تفکیک 120 تن در بخش کتبی ، 285 تن در بخش شفاهی، 120 تن در بخش پژوهشی، 80 تن در بخش فناوری، 360 تن در بخش هنری و 160 تن در بخش ادبی در دو قسمت خواهران و برادران حضور خواهند یافت.
وی در خصوص رشته های این دوره از جشنواره بیان داشت: بخش شفاهی جشنواره شامل رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان و مداحی می باشد.

شعاعی افزود: در بخش کتبی نیز دانشجویان در رشته های احکام، آشنایی با سیره معصومین(ع)، آشنایی با احادیث و ادعیه، ترجمه و مفردات قرآنی و آشنایی با مفاهیم قرآنی شرکت می کنند.

دبیر برگزاری سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ابراز داشت : بخش هنری شامل تذهیب، طراحی پوستر، پویا نمایی، معرق و منبت، فیلم کوتاه، عکاسی، نماهنگ، نقاشی و خوشنویسی و بخش ادبی نیز شامل نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، فیلمنامه نویسی و شعر می باشد.

وی افزود: رشته های مقاله نویسی، تلخیص کتاب، نقد و بررسی کتاب در بخش پژوهشی و همچنین رشته های تولید نرم افزار و وبلاگ نویسی از رشته های بخش فناوری این جشنواره است.

شعاعی تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان در رشته های کتبی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری باید آثار خود را با محوریت قرآن و عترت (ع) ارائه کنند.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از داوران مطرح و سطح یک کشور در امتیازدهی بخش های مختلف این جشنواره ، گفت: دانشگاه قطعا در بحث امتیازات و معرفی نفرات برتر حساسیت های لازم را خواهد داشت و برای انتخاب داوران، از داوران برتر کشوری در حوزه های مختلف قرآن و عترت استفاده خواهد نمود.


منبع : خبرگزاری خبر انلاین
زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">