... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، در نشست صمیمی مدیران مؤسسات فرهنگی، قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی در تبریز با بیان این‌که شیوه‌های ترویج معارف قرآن بایستی با تحولات بین‌المللی و روز دنیا تغییر یابد، اظهار داشت: اولویت این معاونت حمایت از طرح‌های نو و ابتکاری است .

وی با بیان این‌که مؤسسات قرآن و عترت باید در رویکرد و نگرش خود تغییر حاصل کنند، خاطرنشان کرد: تعلیم معارف قرآنی نیز بایستی با تغییر و تحول در روش‌های تبلیغی روز جهان متحول شود، برای این منظور با کمک حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها برای ارتقای دانش تبلیغی فعالان قرآنی گام برداشته‌ایم.

حجت الاسلام حشمتی ادامه داد: سرعت انتقال مفاهیم در فضای مجازی بالا رفته و باید به سمت استفاده از ابزارهای جدید از جمله فضای سایبری برای آموزش های قرآنی حرکت کنیم، برگزاری جشنواره‌هایی از قبیل وبلاگ‌نویسی و برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی نیز می تواند در اولویت قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امسال معاونت امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها 140 میلیارد ریال بودجه مصوب داشته که به احتمال زیاد فقط 50 درصد این بودجه اختصاص خواهد یافت، گفت: بودجه دیگری با عنوان منشور توسعه نیز در اختیار این معاونت قرار می گیرد که بین همه دستگاه‌های فعال در امور قرآنی توزیع می شود .

معاون امور قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات بیمه فعالان قرآنی در سراسر کشور گفت: امیدواریم با راه‌اندازی صندوق فعالان قرآنی کشور مسأله بیمه فعالان این عرصه نیز به طور کلی رفع شود، اکنون تنها بخشی از جامعه قرآنی از سوی صندوق هنرمندان بیمه شده‌اند.

حجت الاسلام حشمتی با بیان این‌که پراکنده‌کاری در راستای تحقق فعالیت‌های قرآنی به ویژه در عرصه تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی موجب موازی کاری و برخی ناهماهنگی‌ها شده است، گفت: قرار است به زودی ستاد حفظ قرآن کریم از سوی این معاونت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال شود .

بنابراین گزارش، در این نشست مدیران هر یک از مؤسسات فرهنگی، قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی به ارایه نظرات، پیشنهادات و طرح مشکلات خود پرداختند که حجت الاسلام حشمتی، معاون امور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج این معاونت به سؤالات طرح شده پاسخ دادند.


منبع : خبرگزاری فارس نیوز

زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">