... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

حجت‌الاسلام حسن امیری امروز در گفت­‌و­گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون شفاهی و کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 15 اسفندماه سال گذشته در استان اصفهان برگزار و در این دوره 17 هزار نفر شرکت کردند.

وی ادامه داد: تعداد شرکت‌کننده در آزمون نهایی 14 هزار و 550 نفر بود که در 25 شهرستان از استان اصفهان این آزمون برگزار شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: از این تعداد شرکت‌کننده در این آزمون 6 هزار نفر موفق به کسب معدل میانگین نمره 70 و اخذ مدرک از سازمان اوقاف و امور خیریه شدند.

وی بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا بین برگزیدگان این دوره از طرح تربیت قرآن کریم جوایزی را همچون کمک هزینه سفر به حج عمره، هزینه سفر به عتبات عالیات و سفر به مشهد مقدس اعطا کند.

امیری تصریح کرد: از سوم اردیبهشت ماه نتایج نهایی روی سایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اعلام شده و شرکت‌کنندگان می­‌توانند با مراجعه به این سایت نمرات خود را مشاهده کنند.

وی افزود: همچنین مراسم اختتامیه و تجلیل از افراد برگزیده، مجریان طرح، مربیان برتر شرکت‌کننده در طرح تربیت حافظان قرآن کریم و مراسم قرعه‌کشی تا پایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس نیوز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۳
زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">