... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، «شمسی نهنگ» یکی از خیران استان البرز که از نعمت بینایی برخوردار نیست منزل مسکونی خود را برای ترویج فرهنگ قرآنی وقف کرد.


«شمسی نهنگ» واقف قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس اظهار داشت: وقف از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به همین جهت از مدت‌ها قبل در نظر داشتم بتوانم بخشی از اموالم را وقف کنم که با توجه به اطلاعاتی که کسب کردم تصمیم گرفتم ملک مسکونی خود را برای فعالیت‌های قرآنی وقف کنم.

وی هدف از این امر را توسعه فرهنگ قرآنی و توجه به آموزه‌های دینی عنوان کرد و افزود: امیدوارم خداوند این وقف را از من قبول کند و توشه‌ای برای آخرتم محسوب شود.

«محمدرضا رودسرابی» مسئول دارالقرآن استان البرز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با بیان اینکه ملک وقف شده توسط شمسی نهنگ 140 متر است، گفت: بر اساس پیشنهاد ایشان این ملک پس از فوتش در اختیار سازمان تبلیغات قرار می‌گیرد و اداره دارالقرآن استان البرز از این ملک برای توسعه فرهنگ قرآنی باید استفاده کند.

وی با بیان اینکه فعالیت اداری در این ملک مسکونی ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد، افزود: در صورت بروز مشکل این ملک پس از تحویل اجاره داده می‌شود و از اجاره آن مکان مناسبی برای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش‌ها مضامین الهی تهیه می‌کنیم.

به گزارش فارس، منزل مسکونی شمسی نهنگ 140 متر به ارزش 4 میلیارد ریال و در خیابان 7 تیر استان البرز است که به گفته مسئول دارالقرآن استان البرز وقف این ملک مسکونی مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

منبع : خبرگزاری فارس نیوز

زندگینامه رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">